خب شروع میکنم:

اولین خصوصیت" نویسنده باید باهوش باشه وبه همه چیز توجه کنه":

 اهم اهم

 همه ی ما وبلاگ نویس ها یک سبک خاص و یک ذهنیت خاص داریم و به شکلی مینویسیم که دیگه بعد از مدتی همه ی دوستان وب نویس ما انتظار مطالبی در همان سطح فکری و نوشتاری از ما را دارند واگر شما یک نویسنده قابل باشید اگر کسی به غیر از نویسنده اصلی وبلاگی پست بگذارد شما باید با استفاده از ضعف ها و تناقض ها متوجه این موضوع شوید و شخص را شناسایی کنید:دی

یا مثلا من بعضی جاها توجه کردم طرف 3 ماهه قالبش عوض کرده بعد یکی میاد میگه به به قالب نو مبارک :/

یعنی واقعا اوج توجه رو میرسونه/اینا همون دوستانی هستن که جایی مینویسن ورود ممنوع میرن داخل ماشین شون میوفته تو چاله چمال...

یا همچنین وقتی پایین پستت ذکر میکنی :من برای مدتی نیستم رفتم سفرنمیتونم بهتون سر بزنم ببخشید خدافظ/بعد طرف میاد میگه :آپم/بعد دوباره میاد میبینه بازم نیومدی باز میاد میگه:آپــــــــــــــم/بعدش بازم میبینه نیومدی میگه:آهای؟کجایی؟زنده ای؟/بعد دیگه تحملش تموم میشه میگه من قطع دنبالت کردم لطفا دیگه وبم نیا

:/

واقعا این موقع ادم چی داره بگه؟؟

من میگم اصلا تو که اینقد توجه میکنی بپا از خارج نیان ببرنت/والا.

دومین خصوصیت"نویسنده باید خلاق باشه":

این که میگم خلاق باشه نه اینکه حالا بیاد خودش شعر و مطلب بگه نه خلاقیت توی همه چیز مهمه/مثلا سبک نوشتنش رو خودش انتخاب کنه نه که تقلید کنه و هی تپ و تپ منتظر باشه بقیه یه چیز نو و جدید بذارن و اونم کپی کنه/مثلا بند نویسیش خاص باشه و با بقیه فرق داشته باشه/بعد میرسیم به رنگ بندی مطلب هاش که کلا توی بیان زیاد استفاده خاصی نداره/بعد قالب که کلا قضیه اش منتفی هستش /چرا؟؟

چون بیان  در برابر تعداد کاربرهاش تعداد بسیار کمی قالب فراهم کرده و البته این روزها قول های زیادی داده که قالب های جدید و با کیفیت بالایی در حال طراحی هستن و میخوان به جعبه قالب ها اضافه کنن/والان خوشبختانه دوستان عزیزی داریم که قالب هایی رو طراحی کردن و به صورت رایگان در اختیار وبلاگ نویسان قرار دادن...

و تعدادی کمی از  دوستان هم خودشون وقتی دیدن قالبی نیست برای گذاشتن روی وبلاگ شون مجبور به طراحی یا دست بردن توی قسمت های سی سی فلان شدن و قالبی با کمی تغییر اما باب میلشون ساختن :)

بلاخره کل حرفم از این مسئله خلاق بودن این بود که ایده های بقیه رو لطفا برنداریم لطفا لطفا لطفا /من خودم بشخصه مشکلی ندارم با این موضوع اتفاقا خوشال هم میشم که از ایده هام استقبال بشه اما مهم همون خلاقیته هست که باید خود نویسنده داشته باشه.

سومین خصوصیت"شخصیت خودش و نوشته هاش جذاب باشه":

خب بعضی از دوستان هستن که  واقعا اخلاق ندارن اصلا یعنی اصلا اخلاق ندارن/تا چیزی رو بهشون بگی سریع میخوان جبهه بگیرن و فاز شاخ بردارن...

البته یه موضوع مهم ذهنم درگیر کرده :چرا بعضیامون به خودمون اجازه زدن هر حرفی رو میدیم؟؟

اگه شما انتقادی چیزی داری بیا به صورت شخصی بگو چرا جمعی میگی؟چرا رک میگی؟درسته اینجا فضای مجازیه و ما همدیگه رو نمیشناسیم و فقط یه سطحی از شخصیت هم رو میدونیم اما درست نیست به خاطر خودخواهی خودمون کسی رو ناراحت کنیم/ خیلی وقتا واقعا ناراحت شدم/یا بهتره بگم ناراحت شدیم خیلی هم ناراحت شدیم ...

خلاصه و پوست کنده بگم نباید دل بشکنیم نباید آزار بدیم نباید/باید شخصیت مون جوری باشه که همه بدون واهمه مارو دوست داشته باشن و با عشق وبمون رو بخونن/با عشق بنویسیم ومطمئن باشین که باعشق خونده میشه/این قضیه فروتنی مهم ترین چیزه اگه فروتن باشی یعنی صددرصد حتی اگه مطالبت جالب نباشه باشم دوستت دارن و بهت سر میزنن.

+

دیگه نمیدونم چی بگم امیدوارم این مطلب بعضیامون بیدار کنه

اگه با این مطلب موافق بودید تگ کنید و بگذارید همه مون اون بخونیم

و خودمون نویسنده مورد علاقه مون رو پیدا کنیم :)

#در پست بعدی میخوام نویسنده هایی رو که واقعا دوست دارم رو معرفی کنم خوشحال میشم همراهیم کنید ...

یاعلـــی

 پ.ن:

+منبع(http://fm798.blog.ir/)

+شمام لطف کنید اشکلاتمو بهم بگید تا اطلاحشون کنم

+نظرتونو بگید در باره منو وبم خیلی واقعی

+از نفس خواهریم ممنونم که باعث بیداری خیلیامون ااز جمله من شد