سلامممم

امیدوارم تعظیلاتتون و به خوبی و خوشی گذرونده باشید .ما که مسافرت نرفتیم ولی خیلی خوش گذشت شبا 5 میخوابیدم و صبح 12 بیدار بودم نمیخواد بگید واقعا میدونم چقد سحرخیز بودم اصن یه وعض خوشی بود کتابای پیشنهادی دوستانو میخوندم و حال میکردم یا همش تو نت میچرخیدم و تو مهمونی بودم دلم مسافرت میخاست ها نشد بریم دیگه:(

یه مدتی پست نزاشتم الان اومدم گفتم زشته بابا دلتون تنگ شده برام خخخ یه چیزی یگم اخه خب منم دلم براهمه تنگ شده بود شاید شما دلتنگ نشده باشید اخه من زیاد پست نمیزارم بزارمم زیاد جالب نیستن ولی من حرفای همتونو یخونم دوستای خوبم حالا یه خاطره از سیزده میارم مینویسم یکم در وبم میخام تحول ایجاد بشه دعا کنید من همه درسارو قبول شم نیفتممممممم...اخه بگو تو که همش ول میگشتی و خوش میگذروندی یه کلمه درس میخوندی ... بیخیال دنیادوروز فوقش همرو میفتم دیگههه :(

سیزده خوبی داشته باشید و بازهم پایان تعطیلات و شروع روزمرگی های بی پایان....